Вінтажна епоха

 Епоха вінтажних автомобілів тривала з кінця Першої світової війни (1919) і до краху Уолл-стріт (1929). Протягом цього періоду переважаючими стали автомобілі з переднім розташуванням двигуна, закритим кузовом і стандартизованим управлінням. У 1919 році 90 % автомобілів випускалися з відкритим кузовом; до 1929 р 90 % — з закритим. Швидким тривав і розвиток двигунів внутрішнього згоряння: на вершині лінійки були багатоклапаннові двигуни з верхнім розподільним валом, а для надбагатих покупців були розроблені V-подібні восьми-, дванадцяти і навіть шістнадцятициліндрові двигуни. У цьому ж році Мальком Лоухед (співзасновник Lockheed) винайшов гідравлічні гальма[en], які були застосовані Duesenberg на їх Model А у 1921 році. Через три роки Германн Рейслер із «Vulcan Motor» винайшов першу автоматичну трансмісію з двоступеневою планетарною коробкою передач, гідротрансформатором і блокуючою муфтою. Ця трансмісія ніколи не виходила у виробництво (подібна до неї стане доступною лише у 1940 році).
Приклади автомобілів цього періоду:
  • 1922—1939 Austin 7 — один із широко копійованих автомобілів за всю історію. Ця модель була зразком для всіх автомобілів, від BMW до Nissan.
  • 1922—1931 Lancia Lambda — продвинутий автомобіль того часу, який вперше використовував тип корпусу монокок та передню незалежну підвіску.
  • 1924—1929 Bugatti Type 35 — одна з найуспішніших гоночних моделей за всю історію автомобілів, яка здобула понад тисячі перемог протягом п'яти років.
  • 1925—1928 Hanomag 2/10 PS — ранній представник дизайну автомобілів понтон.
  • 1927—1931 Ford Model A (1927—1931) — після після довготривалого випуску Model T компанія порвала з минулим та почала нову серію з Model A в 1927 році. Було зібрано понад 4 мільйони автомобілів, що зробило її найпродаваною моделлю цієї епохи.
  • 1930 Cadillac V16 — розроблений на піку винтажной епохи, кадиллак з V-подібним шестнадцятициліндровим двигуном разом з Bugatti Royale можна розглядати як легендарні розкішні автомобілі епохи.

Коментарі