Довоєнна епоха

Довоєнна частина класичної епохи почалася з Великої депресії (1930) і закінчилася з відновленням від наслідків Другої світової війни (зазвичай вважають завершився в 1948). Саме в цей період у продажах домінують інтегровані крила і повністю закриті кузова, а нові типи кузовів седан мали в задній частини інтегрований багажник для вантажів. Старі малолітражки[en]фаетони[en] та турінґові автомобілі з відкритим верхом були витіснені до кінця епохи.
До 1930-го року було винайдено більшість з технологій, використовуваних у сьогоднішніх автомобілях, хоча деякі речі були «перевинайдені» і приписані комусь ще. Наприклад, передній привід був перевідкритий Андре Сітроен і представлений у Traction Avant у 1934 році, хоча він з'явився кілька років до того в дорожніх автомобілях зроблених Alvis і Cord, і в гоночних автомобілях Miller (можливо, з'явився ще в 1897 році). Аналогічно, незалежна підвіска спочатку була винайдена Амеде Болле[en] в 1873 році, але не потрапила в серійне виробництво до появи малооб'ємного Mercedes-Benz 380 в 1933 році, що змусило популяризувати її на американському ринку. У результаті консолідації і дорослішання автомобільної промисловості до 1930 року кількість виробників автомобілів різко скоротилося, частково завдяки впливу Великої депресії.
Приклади автомобілів цього періоду:

  • 1932—1939 Alvis Speed ​​20 — перший автомобіль з повністю синхронізованою коробкою передач.
  • 1932—1948 Ford V8 — вперше застосований потужний двигун V8 з плоскою головкою циліндрів у серійному виробництві автомобілів.
  • 1934—1940 Bugatti Type 57 — спеціальний висококласний автомобіль для багатих.
  • 1934—1956 Citroën Traction Avant — перший масовий автомобіль з приводом на передні колеса, побудований на несучому кузові.
  • 1936—1955 MG T-type — спортивний автомобіль.
  • 1938—2003 Volkswagen Beetle («Жук») — задуманий як ефективний і дешевий автомобіль, розроблений ще в нацистській Німеччині. Протягом 60 років було продано понад 20 млн екземплярів з мінімальними змінами базової конструкції, ставши найпродаванішим автомобілем у світі та зайняв четверте місце на конкурсі «Автомобіль століття».
  • 1936—1939 Rolls-Royce Phantom III — була останньою довоєнною моделлю та використовувала двигун V12.

Коментарі