Довоєнна епоха
Довоєнна частина класичної епохи почалася з Великої депресії (1930) і закінчилася з відновленням від наслідків Другої світової війни (зазвичай вважають завершився в 1948). Саме в цей період у продажах домінують інтегровані крила і повністю закриті кузова, а нові типи кузовів седан мали в задній частини інтегрований багажник для вантажів. Старі малолітражки[en], фаетони[en] та турінґові автомобілі з відкритим верхом були витіснені до кінця епохи.


Приклади автомобілів цього періоду:
- 1932—1939 Alvis Speed 20 — перший автомобіль з повністю синхронізованою коробкою передач.
- 1932—1948 Ford V8 — вперше застосований потужний двигун V8 з плоскою головкою циліндрів у серійному виробництві автомобілів.
- 1934—1940 Bugatti Type 57 — спеціальний висококласний автомобіль для багатих.
- 1934—1956 Citroën Traction Avant — перший масовий автомобіль з приводом на передні колеса, побудований на несучому кузові.
- 1936—1955 MG T-type — спортивний автомобіль.
- 1938—2003 Volkswagen Beetle («Жук») — задуманий як ефективний і дешевий автомобіль, розроблений ще в нацистській Німеччині. Протягом 60 років було продано понад 20 млн екземплярів з мінімальними змінами базової конструкції, ставши найпродаванішим автомобілем у світі та зайняв четверте місце на конкурсі «Автомобіль століття».
- 1936—1939 Rolls-Royce Phantom III — була останньою довоєнною моделлю та використовувала двигун V12.
Коментарі
Дописати коментар